Všeobecné obchodné podmienky Dauriel Studio
Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou www.dauriel.sk je:
Obchodné meno: Dauriel Studio s.r.o.
Sídlo/miesto podnikania: Horná 37, Banská Bystrica 97401
IČO: 56733062
DIČ: 2122408079
IČ DPH: SK2122408079, podľa §7a
IBAN: SK67 8330 0000 0029 0308 9383
Zapísaný v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 51103/S
E-mail: info@michaeladauriel.com
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj. Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
048/412
49 69, 048/415 18 71
I.
ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so:
- zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov a
- s inými relevantnými právnymi predpismi.
1.2. Tieto obchodné podmienky (ďalej len "Obchodné podmienky") sa vzťahujú na nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.dauriel.sk. Nákup tovaru v zmysle predchádzajúcej vety môžu uskutočňovať spotrebitelia s tým, že spotrebiteľ súhlasí, že takto uzavreté kúpne zmluvy sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami, ustanoveniami Reklamačného poriadku, ďalšími podmienkami uvedenými na stránke www.dauriel.sk a príslušnými právnymi predpismi.
1.3. Obchodníkom sa v týchto Obchodných podmienkach rozumie spoločnosť Dauriel Studio s.r.o., so sídlom: Horná 37, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 56733062, DIČ: 2122408079, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 51103/S, e-mail: info@michaeladauriel.com, (ďalej ako "obchodník").
1.4. Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj. Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1. Odbor výkonu dohľadu tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71
1.5. Reklamačným poriadkom sa rozumie dokument s názvom Reklamačný poriadok, ktorý vydal obchodník a s ktorého znením sa spotrebiteľ oboznámil alebo mal možnosť sa oboznámiť (napr. aj na stránke www.dauriel.sk).
1.6. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
1.7. Iné pojmy a definície: Pojmy a definície uvedené v Obchodných podmienkach budú mať význam, ktorý: (i) je výslovne uvedený v týchto Obchodných podmienkach a/alebo (ii) je výslovne uvedený v zákone č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
1.8. Obchodník je prevádzkovateľom elektronického obchodu na internetovej stránke www.dauriel.sk.
1.9. Základnou povinnosťou kupujúceho pred objednaním tovaru je dôkladne sa oboznámiť so všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sa pre kupujúceho stávajú záväznými objednaním tovaru.
1.10. Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že bol oboznámený s týmito VOP vrátane reklamačného poriadku obsiahnutého v článku VII. týchto VOP a budú sa vzťahovať na kúpnu zmluvu, uzavretú prostredníctvom elektronického obchodu, ktorú prevádzkuje obchodník (ďalej len "kúpna zmluva") a na všetky vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim, vzniknuté najmä pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom vopred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť.
1.11. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy. V prípade, že obchodník a kupujúci uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia kúpnej zmluvy uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.
II. DEFINÍCIA POJMOV A SKRATIEK
2.1. Elektronický obchod alebo e-shop - je elektronický obchod prevádzkovaný obchodníkom na internetovej stránke: www.dauriel.sk.
Tovar - tovarom sa rozumejú všetky produkty ponúkané v elektronickom obchode obchodníka.
Kupujúci - je fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s obchodníkom ako odberateľ (zákazník) tovarov alebo služieb od obchodníka prostredníctvom elektronického obchodu obchodníka.
Kupujúci Spotrebiteľ - je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
Kupujúci Podnikateľ - je fyzická alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy s obchodníkom jedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.
Zmluvné strany - Obchodník a Kupujúci
III. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
3.1. Základnou podmienkou platnosti objednávky je riadne a pravdivé vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári zo strany kupujúceho. Kupujúci sa odoslaním objednávky zaväzuje najmä k zaplateniu kúpnej ceny tovaru vrátane ceny dopravy a k povinnosti tovar riadne prevziať v zmysle spôsobu uvedeného v objednávke. Ako fakturačnú adresu je vhodné, aby kupujúci uviedol adresu svojho trvalého pobytu na správne zaradenie jeho nákupu pre daňové účely.
3.2. Pokiaľ je kupujúcim podnikateľ, je zodpovedný za správnosť dodacích a fakturačných údajov. Tieto údaje musia korešpondovať s údajmi uvedenými v obchodnom či živnostenskom registri.
3.3. Tovar prezentovaný v elektronickom obchode nie je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy (ponukou) v zmysle ustanovenia § 43a zákona č. 40/1960 Zb. Občianskeho zákonníka (ďalej len "Občiansky zákonník") a obchodník nie je povinný uzavrieť s kupujúcim kúpnu zmluvu týkajúcu sa tohto výrobku. Prezentácia výrobku v elektronickom obchode je iba informatívneho charakteru. Návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zasiela kupujúci obchodníkovi vo forme vyplneného a odoslaného formulára prostredníctvom elektronického obchodu obchodníka, ktorým zasiela návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označeného kupujúcim za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke (ďalej len "objednávka").
3.4. Kupujúci si tovar alebo služby môže objednávať nasledovným spôsobom:
a) prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej stránke www.dauriel.sk.
b) zaslaním voľne štylizovanej objednávky na elektronickú adresu obchodníka info@michaeladauriel.com.
c) zaslaním voľne štylizovanej objednávky prostredníctvom kontaktného formulára na internetovej stránke www.dauriel.sk.
3.5. Pred uskutočnením (odoslaním) objednávky má kupujúci možnosť vrátiť sa do objednávkového formulára, kde môže kontrolovať a meniť už vyplnené údaje. Následne po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na svoju e-mailovú adresu oznámenie o prijatí objednávky – akceptácia objednávky. Akceptácia objednávky je akceptovaním návrhu kupujúceho na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany obchodníka. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
3.6. Kupujúci odoslaním objednávky cez elektronický obchod obchodníka vyjadruje súhlas so zaslaním faktúry elektronickou formou. Kupujúci zodpovedá za správnosť a plnú funkčnosť e-mailovej adresy, ktorú uviedol v objednávke. Na vyžiadanie kupujúceho je možné faktúru zaslať aj v listinnej podobe.
3.7. Po doručení objednávky bude objednávka spracovaná a obchodník zašle kupujúcemu na ním uvedenú e-mailovú adresu správu o prijatí objednávky, ktorou potvrdí zaradenie objednávky na spracovanie. Na e-mailovú adresu budú kupujúcemu v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky. Pred potvrdením objednávky obchodník overí dostupnosť tovaru a aktuálnosť ceny v čase odoslania objednávky kupujúcim.
3.8. Kúpna zmluva je uzavretá doručením potvrdenia (akceptácie) objednávky v elektronickej podobe kupujúcemu. Kúpna zmluva bude obchodníkom uložená v elektronickej podobe po nevyhnutný čas a bude kupujúcemu prístupná na jeho žiadosť. Obchodník si splní povinnosť vydať kupujúcemu bezprostredne po uzavretí kúpnej zmluvy jedno jej vyhotovenie tým, že e-mailom doručí kupujúcemu potvrdenie (akceptáciu) jeho objednávky spolu s priloženými všeobecnými obchodnými podmienkami, obsahom ktorých vyjadril kupujúci súhlas už pri vykonávaní objednávky v elektronickom obchode.
IV. CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY
4.1. Cena tovaru je v elektronickom obchode uvedená bez DPH, nakoľko obchodník Dauriel Studio s.r.o. nie je platcom DPH, a je platná v čase uskutočnenia objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že súčasťou objednávky je aj povinnosť zaplatenia kúpnej ceny objednaného tovaru. Cena tovaru uvedené v elektronickom obchode nezahŕňa cenu dopravy.
4.2. Obchodník si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť cenu tovaru uvedenú v elektronickom obchode. Zmena ceny tovaru sa nevzťahuje na objednávky pred zmenou ceny, bez ohľadu na to, že ešte nedošlo k dodaniu tovaru.
4.3. Kupujúci uhradí cenu za objednaný tovar spôsobom, ktorý si zvolí v objednávke, a to:
- formou platobných alebo kreditných kariet – Kupujúci vykoná platbu prostredníctvom služby 24-pay alebo zadaním požadovaných autorizačných údajov. Ceny tovaru sa považuje za zaplatenú okamihom jej pripísania na účet obchodníka. Ako doklad o úhrade ceny tovaru v zmysle objednávky bude slúžiť výpis z účtu s danou transakciou od vydavateľa karty; alebo
-
formou prevodu - Kupujúci vykoná platbu vopred na bankový účet
obchodníka vedený vo FIO banke a.s. IBAN: SK67 8330 0000 0029 0308
9383, tovar je expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na
účet obchodníka.
4.4. Obchodník nie je platcom DPH.
V. DODACIE PODMIENKY
5.1. Ak sa obchodník a kupujúci v kúpnej zmluve nedohodli inak, obchodník je povinný objednávku kupujúceho splniť a tovar dodať kupujúcemu bezodkladne, najneskôr do 30 dní od akceptovania objednávky. Ak obchodník nesplnil svoj záväzok dodať tovar v lehote podľa prvej vety, kupujúci ho vyzve, aby dodal vec v dodatočnej primeranej lehote. Ak obchodník nedodá objednaný tovar ani v dodatočnej primeranej lehote, kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy.
5.2. Štandardná doba dodania tovaru, ktorý je skladom, je: 2-4 pracovné dni. Tovar odovzdaný na prepravu bude kupujúcemu doručený v súlade s prepravnými podmienkami doručovateľskej spoločnosti, spravidla do 48 hodín od odovzdania do prepravy. Tovar, ktorý sa v čase objednania nenachádza v sklade obchodníka, bude kupujúcemu odoslaný spravidla do 14 dní od prijatia objednávky, o hroziacom omeškaní bude kupujúci vopred informovaný.
5.3. V prípade, ak kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, tovar neprevezme, alebo sa dourčovanie tovaru iným spôsobom zmarí z dôvodov na strane kupujúceho, vzniká obchodníkovi nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie tovaru.
5.4. Obchodník zabezpečuje doručenie tovaru prostredníctvom nasledovných spoločnosti:
- Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica. IČO: 36631124.
- Packeta Slovakia s. r. o., so sídlom Kopčianska 3338/82A, 851 01 Bratislava. IČO: 48136999.
(ďalej len "doručovateľské spoločnosti")
5.5. O cene dopravy tovaru je kupujúci vždy vopred informovaný už počas priebehu vypĺňania objednávky. Cena dopravy je vypočítaná v závislosti od kombinácie spôsobu dopravy a spôsobu platby zvolenej kupujúcim (ďalej len "cena dopravy"). Na dopravu do zahraničia sa cena dopravy vyčísli pre každý prípad individuálne. V prípade zmeny ceny dopravy bude kupujúci bezodkladne o tejto zmene informovaný pred odovzdaním tovaru na prepravu.
5.6. Zabezpečenie prepravy tovaru je samostatne poskytovaná služba, ktorú si kupujúci môže objednať podľa vlastného uváženia.
5.7. Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, jej obal, bezprostredne pri jej doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že obal tovaru alebo tovar je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru pri jeho prevzatí kupujúcim je ten povinný ihneď pri prevzatí tovaru vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.
5.8. V prípade, ak kupujúcemu nebude doručená zásielka, o odoslaní ktorej bol informovaný obchodníkom alebo je zásielka poškodená, je kupujúci povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať aj obchodníka prostredníctvom emailu: info@michaeladauriel.com.
5.9. Kupujúci berie na vedomie a súhlasí s poskytnutím osobných údajov v rozsahu meno a priezvisko, korešpondenčná adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa doručovateľskej spoločnosti zabezpečujúcej pre obchodníka prepravu a dodanie tovaru kupujúcemu.
VI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
6.1. Kupujúci Spotrebiteľ je pri predaji tovaru na základe zmluvy uzavretej na diaľku, alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka oprávnený v súlade s ustanovením podľa § 20 ods. 1 až 3 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, a to písomnou formou.
6.2. Kupujúci Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
6.3. Kupujúci Spotrebiteľ si môže odstúpenie od zmluvy uplatniť prostredníctvom vyplneného Formulára na odstúpenie od zmluvy nasledovným spôsobom:
a) zaslaním vyplneného formulára na odstúpenia od zmluvy na adresu sídla obchodníka
b) zaslaním vyplneného formulára na odstúpenia od zmluvy e-mailom na emailovú adresu obchodníka: info@michaeladauriel.com
6.4. V prípade vrátenia tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný vrátiť tovar na adresu prevádzky obchodníka. Kupujúci je ďalej povinný priložiť k vrátenému tovaru originál daňového dokladu, číslo objednávky a číslo bankového účtu, kam má byť cena tovaru vrátená. Finančná čiastka bude odoslaná na kupujúcim zvolený bankový účet, a to najneskôr do 14 dní od vrátenia tovaru.
6.5. Kupujúci spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru a zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade, ak bude vrátený tovar nekompletný či poškodený, je obchodník oprávnený požadovať od kupujúceho finančnú náhradu zodpovedajúcu zníženiu hodnoty tovaru v mysle §21 ods. 4 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
6.6. Kupujúci Spotrebiteľ nie je oprávnený v zmysle § 19 ods. 1 zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov odstúpiť od zmluvy v prípadoch ak:
a) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
b) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
c) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený.
6.7. Obchodník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi. Obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar dohodnutú v kúpnej zmluve prevodom na účet určený kupujúcim.
6.8. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s kupujúcim v prípade zjavnej chyby v cene tovaru (t. j. ceny zjavne iné ako je cena pre daný typ / druh tovaru obvyklá).
6.9. Obchodník je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s kupujúcim v prípade, ak kupujúci riadne a včas neuhradí dohodnutú kúpnu cenu alebo kupujúci riadne a včas neprevezme objednaný tovar.
VII. ZÁRUKA A REKLAMÁCIA TOVARU
7.1. Reklamáciou sa rozumie vytknutie vady tovaru v zmysle § 622 a nasl. Občianskeho zákonníka. Obchodník zodpovedá za vady tovaru v zmysle príslušných ustanovení právnych predpisov najmä § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka (zodpovednosť za vady).
7.2. Ak je kupujúcim Spotrebiteľ, vzťahuje sa na tovar záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa doručenia tovaru alebo osobného prevzatia tovaru kupujúcim. V prípade rozšírenej záruky sa záručná doba predlžuje na dobu, ktorá bola nákupom rozšírenej záruky deklarovaná. V prípade použitého tovaru sa poskytuje záruka v trvaní 12 mesiacov.
7.3. Kupujúci má právo uplatniť si u obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo obchodník, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u obchodníka.
7.4. Reklamáciu si kupujúci môže uplatniť u obchodníka vytknutím vady tovaru jedným za neľadových spôsobov:
a) vytknutím vady tovaru zaslaným na adresu sídla obchodníka,
b) vytknutím vady tovaru zaslaným na e-mailom adresu obchodníka.
7.5. Reklamácia musí obsahovať podrobný popis zistenej vady, číslo objednávky a kópiu faktúry. Obchodník poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu v súlade s § 507 ods. 1 Občianskeho zákonníka odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť.
7.6. Adresa pre doručenie reklamovaného tovaru je: Dauriel Studio s. r. o., Horná 37, 974 01 Banská Bystrica. Náklady na doručenie reklamovaného tovaru znáša obchodník.
7.7. Obchodník nezodpovedá za tie vady tovaru, ktoré boli spôsobené opotrebením tovaru v dôsledku jeho obvyklého užívania, neprimeraného užívania, nevhodného ošetrovania, vplyvu poveternostných podmienok alebo úmyselného poškodenia. Obchodník tiež nezodpovedá za vady tovaru, na ktoré kupujúceho upozornil pred uzatvorením kúpnej zmluvy.
7.8. Konkrétny spôsob vybavenia reklamácie sa dohodne po posúdení reklamovanej vady tovaru. O výsledku vybavenia reklamácie bude kupujúci informovaný po vybavení reklamácie písomne.
7.9. Práva zo zodpovednosti za záručné vady zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.
VIII. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
8.1. Ak nie je kupujúci spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu, je oprávnený požiadať obchodníka o vyriešenie sporu. Adresa pre odoslanie žiadosti je: info@michaeladauriel.com.
8.2. Ak obchodník na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu (ARS).
8.3. V prípade, že obchodník s kupujúcim spor nevyriešia, má kupujúci možnosť podať sťažnosť prostredníctvom platformy alternatívneho on-line riešenia sporu medzi obchodníkom a spotrebiteľom, ktorú zabezpečuje Európska komisia a slovenské subjekty riešenia sporov on-line (RSO). Platforma RSO je dostupná na nasledujúcom odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
8.4. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je aj Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27, odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa a právny odbor, tel. č.: 02/ 58272 172, https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi alebo iná oprávnená právnická osoba, zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov, vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
IX. SPRACOVANIE OSOBNÝCH ÚDAJOV
9.1. Náš prístup k ochrane Vašich osobných údajov je mimoriadne zodpovedný a kladieme naň veľký dôraz.
9.2. Opierame sa o zákon č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých predpisov a NARIADENIE EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679. Všetky informácie ako údaje spracovávame nájdete v ZÁSADÁCH OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV.
X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
10.1. Obchodník si vyhradzuje právo zmeniť VOP bez predchádzajúceho upozornenia.
10.2. Právne vzťahy obchodníka s kupujúcim spotrebiteľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník a zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
10.3. Právne vzťahy obchodníka s kupujúcim podnikateľom, výslovne neupravené týmito VOP ani zmluvou medzi obchodníkom s kupujúcim podnikateľom sa riadia najmä príslušnými ustanoveniami zákona č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a ďalšími právnymi predpismi.
10.4. Ustanovenia článku VI. ods. 6.1., 6.2., 6.3., 6.5., 6.6., článku VII. až VIII. týchto VOP sa uplatňujú výhradne len pre okruh kupujúcich Spotrebiteľov.
10.5. Vzťahy a prípadné spory zmluvných strán budú riešené výlučne podľa platného práva Slovenskej republiky a budú riešené súdmi Slovenskej republiky. Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť spory tykajúce sa predmetu kúpnej zmluvy prednostne vždy mimosúdne, dohodou zmluvných strán.
10.6. Tieto VOP sú platné a účinné od 01.03.2025.